FBO #480000109521
Infolinia: +48 22 212 86 35
FBO login

nowości

promocje

szukaj w opisach i tytułach

Produkty:
    Utwórz konto / Zaloguj

    Jacek Bartkowiak, Soaring Manager - Blaski i cienie sponsoringu

    Strona głównaBLOGPoradyPrzedsiębiorca ForeverAkademia biznesuManagerowie o biznesieJacek Bartkowiak, Soaring Manager - Blaski i cienie sponsoringu

    wielkość tekstu: A | A | A

    Jak sponsorować ? 

     Michael Strachowitz – trener i szkoleniowiec uczący osobiście większość naszych europejskich liderów, podaje wiele wkazówek. Przytaczam je, ponieważ zadziałały z sukcesem u liderów, więc są sprawdzone i jak na razie najlepsze:

    1. Sponsorowanie to praca dla tych, którzy się nie poddają za wcześnie. Wiele razy usłyszycie „nie !”, możecie doznać upokorzenia. Jeżeli wcześniej  dowiecie się o tym, nie będzie to bolesne i nauczycie się przekładać te porażki na korzyści. 

    2. Stwórz dobrą listę kontaktów. Każdy jest w stanie przypomnieć sobie 200-500 nazwisk, ale zadawaj sobie pytanie: Kto mnie zna?, a nie: Kogo ja  znam? W sytuacji odwrotnej zaczynamy podświadomie selekcjonować. 
    Nigdy nie selekcjonujcie!  To nie wy macie selekcjonować, bo nigdy nie  wiecie, co ktoś może zdziałać w tym biznesie. Nigdy nie podejmujcie decyzji za kogoś – ty jesteś dobry, ty jesteś zły. To jest nie dobre dla naszego biznesu.


    3. To kandydaci podejmą decyzję, czy się przyłączą do biznesu Forever czy nie. Z leniwego psa nie zrobicie polującego wilka ! 

    4. Rozmawiaj z każdym, bo nawet osoby niepozorne mogą się sprawdzić. One po prostu nie dostały wcześniej swojej życiowej szansy.

    5. 200-500 nazwisk nie wystarczy aby być Diamentem, dlatego trzeba szukać na „zimnym” rynku.

    6. MLM oznacza, że duża liczba ludzi szuka niewielu klientów i wielu dystrybutorów. MLM opiera się na prawie wielkich liczb, czyli musi być wiele  kontaktów, aby kogoś zasponsorować. Musi być wielu zasponsorowanych, aby jeden został Managerem. Jednak matematyka nie kłamie. Jeżeli  nawiążecie wystarczającą ilość kontaktów, na pewno kogoś zasponsorujecie.

    7. Szukaj ludzi zawsze i wszędzie. Każda okazja jest dobra, aby zaistnieć, lecz nie każda, aby rozmawiać o biznesie. Zatem weź tylko numer telefonu i  nazwisko i zadzwoń za dwa dni, aby umówić się na rozmowę.

    8. Najważniejsza jest aktywność. Statystyki pokazują, że 1 osoba na 5 chce się spotkać i porozmawiać. Potrzeba 3-4 rozmów, aby zasponsorować 1  osobę, a z 3-4 dystrybutorów jeden będzie dobrze pracował i prawdopodobnie w przyszłości zostanie Managerem. Oznacza to, że dla   zasponsorowania Managera trzeba odbyć statystycznie od 45 do 80 kontaktów. Oczywiście w zależności od umiejętności, te liczby mogą być trochę  mniejsze albo dużo większe.

    9. Aby zostać Diamond Managerem Forever (tzn. mieć 25 Managerów  w swojej pierwszej linii), trzeba wykonywać 5 kontaktów dziennie. 

    10. Prawo Duplikacji – ludzie naśladują swoich szefów, więc róbcie tylko takie rzeczy, które wasi ludzie mogą naśladować. 

    11. Działa to również w drugą stronę – jeśli Ty czegoś nie robisz, Twoi ludzie na pewno nie będą tego robić, np. brak własnego sponsoringu może  spowodować (zwłaszcza w początkowej fazie rozwoju grupy) zanik takich działań w całej grupie. Tyle najważniejszych rad od Michaela Strachowitza. Dla kogoś, kto robi 2 kontakty w tygodniu, 5 kontaktów dziennie jest pozornie niemożliwe. Ponieważ 1 na 5 osób chce rozmawiać, oznacza to, że  możemy rozmawiać średnio z jedną osobą dziennie, a co 3-4 dni podpisywać umowę dystrybutorską. Pytacie  zapewne czy nie wystarczą 2 kontakty lub chociaż 4 dziennie?


    John Curtis, Double Diamond Manager z Wielkiej Brytanii odpowiada: "Może wystarczą 4, a może nie. Jednak jeśli masz 5 kontaktów, to na pewno ci  się uda”. Jeżeli ktoś naprawdę chce osiągnąć poziom Diamenta, musi wykonywać 5 kontaktów z nowymi osobami w ciągu każdego dnia. Nie jest to jednak łatwe zadanie.
     
    Założyłem sobie również tak wysoki poziom aktywności, ale po 2-3 dniach, gdy ma się już kilkanaście kontaktów, pojawia się myśl: jak się z nimi wszystkimi spotkać, kiedy zdążyć z prezentacjami itp. Szybko doszedłem do wniosku, że jest potrzebny system, który porządkuje cały proces sponsorowania. Uważam, że trzeba sobie samemu wypracować taki system rozmów, szkoleń, prezentacji itd., gdyż bez niego zawsze  trzeba będzie ograniczniczyć nowe kontakty, aby "przerobić" to, co już mamy.
     
    Dodatkowym utrudnieniem są wszelkie wyjazdy na kilka czy kilkanaście  dni, które całkowicie zatrzymują proces. Spotkanie musi odbyć się nie później niż 2-3 dni po telefonie, a ten 2 dni po kontakcie. Praca z dystrybutorem powinna rozpocząć się zaraz po jego pozytywnej decyzji. Niestety są również inne przeszkody. Czasami zwyczajnie nam się nie chce szukać kontaktów i każda wymówka jest dobra, a każde inne zajęcie wydaje się ważniejsze. W takich sytuacjach . . . .więcej czytaj -->> materiały dodatkowe

    czytano: 7562 razy

    autor: Gazeta Forever Poland

    data dodania: 2008-12-02 17:02:48


    ZAŁĄCZNIKI
    Strona główna
    NAJLEPSZE PRODUKTY W INTERNECIE
    WYSOKA JAKOŚĆ, NISKA CENA!
    Firma z którą współpracujemy Forever Living Products jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej i działa zgodnie z Kodeksem Etyki PSSB. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.

    Zbuduj firmę, którą odziedziczą Twoje dzieci, Być może od razu zaczniesz prowadzić swój własny biznes Forever. Współpraca z FLP umożliwi Ci prowadzenie własnej niezależnej działalności biznesowej, pozwalającej bezkonfliktowo łączyć życie zawodowe i rodzinne. Rozpoczynając współpracę z Forever nic nie ryzykujesz, nie inwestujesz finansowo i nie podejmujesz ryzykownych zobowiązań. Połączyliśmy życie prywatne z pracą bo jak się okazało - jest to przyszłość jeżeli chodzi o biznes. Zobacz link Kariera - https://www.aloetech.pl/kategorie/KARIERA