FBO #480000109521
Infolinia: +48 22 212 86 35
FBO login

nowości

promocje

szukaj w opisach i tytułach

Produkty:
    Utwórz konto / Zaloguj

    PORTRET SUKCESU, Bogumiła i Jan Srokowie

    Strona głównaBLOGPoradyPortret sukcesuPORTRET SUKCESU, Bogumiła i Jan Srokowie

    wielkość tekstu: A | A | A


    Pierwsi w Polsce Diamentowo-Szafirowi Menedżerowie!


    - Od wielu lat utrzymujecie Państwo pozycję najlepszych polskich dystrybutorów, popartą kolejnymi awansami. Teraz także, jako pierwsi w naszym kraju awansowaliście na stanowisko Menedżerów Diamentowo-Szafirowych. Jaki jest klucz Państwa sukcesów?

    Na nasz sukces złożyło się wiele elementów. Przede wszystkim podjęcie współpracy z doskonałą firmą. Właściciel Forever Living Products, Rex Maughan, stworzył możliwość funkcjonowania w systemie network marketing, dając nam doskonały produkt i nieporównany plan marketingu.

    Szansę, jaką stworzył Rex Maughan wykorzystało wiele milionów dystrybutorów na całym świecie. Wykorzystaliśmy ją również my. Naszym sukcesem było pozyskanie do współpracy wie lu wspaniałych osób, które nam zaufały i poważnie potraktowały współpracę z FLP.

    Najważniejszym jednak elementem jest systematyczna, codzienna praca, planowanie, konsekwentne realizowanie wyznaczonych celów, praca nad własnym rozwojem, pozyskiwanie nowych osób oraz inspirowanie ich do uczenia się wspaniałego zawodu.


    - Skąd Państwo czerpiecie motywację do ciągłej, intensywnej pracy?

    Motywacją są przede wszystkim nasze osobiste cele, jakie sobie wyznaczamy i wytrwale realizujemy. Ogromną motywacją są dla nas sukcesy osób, które zainteresowaliśmy tą pracą.
    Motywacja, to również wyjazdy nasze i wielu dystrybutorów na Zjazdy Europejskie, Światowe i Międzynarodowe. Dzięki tym wyjazdom, byliśmy już na wszystkich kontynentach, poznaliśmy setki wspaniałych liderów i tysiące dystrybutorów, którzy pracując z tą firmą, mogą realizować swoje
    marzenia. Zobaczyliśmy, jaką potęgą jest FLP na całym świecie. Kochamy tą prace, daje ona nam ogromną satysfakcję i duże poczucie bezpieczeństwa.


    - Czy dostrzegacie Państwo jakieś różnice w codziennej działalności dystrybutorskiej Diamentowo-Szafirowych Menedżerów a osób, które dopiero zaczynają "wspinać się" po szczeblach planu marketingowego?

    Kiedy byliśmy początkującymi dystrybutorami, nasza praca polegała na pozyskiwaniu jak największej grupy klientów i szerokim sponsorowaniu osób, które zainteresowaliśmy nauczeniem się nowego zawodu. Jako liderzy, zrozumieliśmy, że to nie wystarczy. To jest funkcjonowanie na pierwszym poziomie, które może dać dużą satysfakcję, niemałe dochody finansowe, awans na pozycję Menedżera.
    Jednak, żeby być prawdziwym liderem, trzeba być świadomym konieczności rozwijania wielu umiejętności, które pomagają w inspirowaniu, tworzeniu wizji i nowych koncepcji.

    Stworzyliśmy wiele programów szkoleniowych. Pozyskaliśmy do pracy wielu szkoleniowców, którzy uczą nas i naszych dystrybutorów rozwijać umiejętności potrzebne do prowadzenia tak poważnego biznesu.

    Korzystamy również z doświadczeń naszych partnerów biznesowych, menedżerów-liderów i wspólnie planujemy i prowadzimy szkolenia.


    - Czy coś zmieniło się w pracy dystrybutora, czy też wygląda ona tak samo jak w latach 90-ych?

    Wielu menedżerów tworzy własne koncepcje funkcjonowania i wielu ma własny system pracy. Podstawowe założenia systemu network marketing są wciąż takie same.
    Zmieniła się świadomość ludzi jeżeli chodzi o rozumienie profilaktyki zdrowia. Coraz więcej osób szuka skutecznych, naturalnych preparatów, które pomogą zachować zdrowie i urodę.

    Nasze przekonanie do produktów FLP, doskonały zawód, który daje nieograniczone możliwości rozwoju i finansową satysfakcję to atuty, które pomagają nam pozyskiwać nie tylko nowych klientów, ale przede wszystkich nowych partnerów biznesowych, ludzi, którzy chcą nauczyć się
    czegoś nowego i wytrwale dążą do zrealizowania celów, które sami sobie wyznaczają.


    - Na kiedy zaplanowaliście Państwo osiągnięcie kolejnego awansu w Planie Marketingowym, czyli stanowiska Diamentowych Menedżerów?

    Zrobimy wszystko, aby stało się to jak najszybciej. Aby awansować na pozycję Diamentowych Menedżerów musimy zbudować osiem nowych grup menedżerskich. W tej chwili mamy siedemnastu menedżerów bezpośrednio zasponsorowanych, a trzeba dwudziestu pięciu, żeby zostać Diamentowym Menedżerem.

    Cieszymy się bardzo naszym nowym awansem. Chcielibyśmy bardzo, aby
    również nasi menedżerowie zaplanowali awanse na wyższe pozycje w planie
    marketingu, abyśmy w przyszłym roku jak największą grupą pojechali na
    Zjazd Europejski do Kopenhagi, a potem w sierpniu na Zjazd
    Międzynarodowy do Las Vegas.

    Wierzymy, że wielu Menedżerów powieli nasz sukces. Chcielibyśmy, aby i oni przeżyli tą ogromną satysfakcję, radość i wzruszenie, których doświadczyliśmy na Zjeździe Międzynarodowym w San Diego, kiedy Rex Maughan przypinał nam znaczki z czterema diamentami i czterema szafirami, i kiedy to tysiące ludzi cieszyło się naszym sukcesem a wśród nich grupa naszych Menedżerów, którzy też uczestniczyli w tym Zjeździe - z Dyrektorem Jackiem Kandeferem na czele.

    czytano: 21409 razy

    autor:

    data dodania: 2007-02-28 23:04:44


    Strona główna
    NAJLEPSZE PRODUKTY W INTERNECIE
    WYSOKA JAKOŚĆ, NISKA CENA!
    Firma z którą współpracujemy Forever Living Products jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej i działa zgodnie z Kodeksem Etyki PSSB. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.

    Zbuduj firmę, którą odziedziczą Twoje dzieci, Być może od razu zaczniesz prowadzić swój własny biznes Forever. Współpraca z FLP umożliwi Ci prowadzenie własnej niezależnej działalności biznesowej, pozwalającej bezkonfliktowo łączyć życie zawodowe i rodzinne. Rozpoczynając współpracę z Forever nic nie ryzykujesz, nie inwestujesz finansowo i nie podejmujesz ryzykownych zobowiązań. Połączyliśmy życie prywatne z pracą bo jak się okazało - jest to przyszłość jeżeli chodzi o biznes. Zobacz link Kariera - https://www.aloetech.pl/kategorie/KARIERA