Oto kilka wskazówek, dzięki którym Twój klient będzie zadowolony:
1. Zawsze bądź uśmiechnięty i przyjaźnie nastawiony. Klienci nie lubią robić interesów z ponurymi i nieuprzejmymi ludźmi. Nieuprzejmymi? Czym jest brak uprzejmości? Brak uprzejmości to powitanie klienta bez uśmiechu na twarzy i bez ciepłych słów. Brak uprzejmości to niezauważanie klienta wchodzącego do sklepu. Brak uprzejmości to rozwiązywanie krzyżówek, zamiast asystowania klientowi. Czy rozumiesz co mam na myśli?
2. Szanuj swoich klientów. Klienci nie mają obowiązku zrobić z tobą jakiejkolwiek transakcji. Ty sam musisz na nią zapracować. Musisz uszanować fakt, że do interesów wybrali właśnie ciebie. Okaż swój szacunek będąc uprzejmym i pomocnym.
3. Gdy coś pójdzie źle, napraw to. Żyjemy w niedoskonałym świecie. Rzeczy psują się. Coś może pójść nie tak. Niestety tak się dzieje i nie można tego zmienić. Gdy klient ma problem, jest to dla ciebie okazja, aby zabłysnąć. Zajmij się tym i rozwiąż ten problem z DUŻYM uśmiechem na twarzy! Wiele firm traci klientów, ponieważ ich właściciele nie potrafią utrzymać klienta zadowolonym w sytuacjach, gdy coś poszło nie tak. Dopiero w sytuacjach, gdy klient ma problem okazuje się czy obsługa klienta to tylko puste słowa, czy też rzeczywista część planu biznesowego.
4. Nie uciekaj od trudnych sytuacji. Jest to mocno powiązane z punktem 3 i wielu ludzi biznesu nie umie sobie z tym poradzić. Naucz się używać wyobraźni podczas obsługi trudnych klientów lub radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Czasami, gdy sytuacja jest problematyczna zwracam się do klienta z pytaniem: „Pragnę pozostać wobec pana/pani uczciwym. Proszę mi powiedzieć, co według pana/pani byłoby stosownym środkiem zaradczym?”. Bardzo często padnie sugestia, która będzie bardziej sprawiedliwa niż ta, o której myślałeś.
5. Niech twój klient wie, że go cenisz. Samo powiedzenie 'dziękuję' nie wystarczy, zwłaszcza wtedy, gdy nie jest ono szczere a mówiąc to nie patrzysz klientowi w oczy. Wyobraź sobie, że ktoś mamrocząc ledwo słyszalnym głosem i odwracając się w drugą stronę mówi swojej żonie lub swojemu mężowi "kocham cię". Czy zabrzmi to wiarygodnie?
Jednakże codziennie właściciele firm oraz ich sprzedawcy robią dokładnie to samo. Ich klienci dokonują zakupu, a odchodząc słyszą z ust sprzedawcy zdawkowe, wymamrotane pod nosem "dziękuję". Klient powinien odczuwać to, że go szanujesz już w momencie pierwszego kontaktu. Uśmiech na twarzy, ton głosu, gestykulacja informuje go o tym czy zależy ci na nim, czy też nie.
Pamiętaj, że transakcje biznesowe opierają się na relacjach. Stali klienci wracają ponieważ zacząłeś budować z nimi relację. Nie pozwól, by ktokolwiek wyszedł z twojego biznesu jako nieznajomy! Dowiedz się, jak się nazywają i zwracaj się do nich po imieniu lub nazwisku. Niech czują, że ich cenisz i szanujesz, a wtedy wrócą.
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
Uwaga:
Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.
Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.
Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.
Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Kliknij [zgadzam się], aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij [polityka cookies], aby dowiedzieć się więcej na temat wykorzystania plików cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.