USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
wtorek, 21 sierpnia 2018 r.       imieniny obchodzą: Franciszek, Kazimiera
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (26)
»  Higiena na co dzień (18)
»  Pielęgnacja skóry (24)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (23)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (9)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Przedsiębiorca Forever » Akademia biznesu » Managerowie o biznesie
Gregg Maunghan - Kluczowym nawykiem Forever jest Uśmiech

Pozwólcie, że zadam wam pytanie. Kiedy wstaliście dziś rano, czy myśleliście o tym, który but założyć najpierw? Zastanawialiście się: lewy czy prawy?
Oczywiście, że nie. Zakładanie butów jest nawykiem, podświadomą, rutynową czynnością. Nawyki to nasza druga natura. Nie musimy się nad nimi zastanawiać, po prostu to robimy.
Każdy z nas ma swoje nawyki i zacząłem się zastanawiać, jakie z nich charakteryzują wielkich dystrybutorów Forever. Które musimy wyeliminować, zmienić lub wprowadzić, aby stać się jednym z nich? Podzielę się z wami pewną myślą. Co by było, gdyby wszystkie czynności potrzebne, by zostać wielkim dystrybutorem, stały się nawykiem? Stały się waszą drugą naturą i były cały czas powtarzane? Czy życie nie byłoby prostsze? Działalibyście instynktownie i wiedzielibyście, co dokładnie trzeba zrobić. Jak bardzo ułatwiłoby to życie? Jak duży sukces by wam przyniosło?

Na pewno spotkaliście się z pytaniem: po co zmieniać stare nawyki? Powiem wam dlaczego: jeśli zmienimy nawyki i będziemy instynktownie robić właściwe rzeczy we właściwy sposób, nauczymy się pracowaćmądrzej i staniemy się bardziej produktywni. A będąc bardziej produktywnymi, faktycznie zajmiemy się tym, co pomaga nam spełnić marzenia. Zostaniemy przykładem dla naszego zespołu. Jego członkowie przejmą od nas nawyki i też będą bardziej produktywni. Lecz tak, jak w przypadku każdej życiowej zmiany, musicie sami chcieć jej dokonać. Nie namówię was do tego ani ja, ani Rex – musicie sami poczuć wewnętrzną potrzebę zmiany.

Jednak jak zmienić złe nawyki? Pozwólcie, że posłużę się prostym przykładem. Odczuwanym przez nas impulsem jest nuda. Reagujemy na nią rutynową czynnością, jaką jest włączenie telewizora i zyskujemy nagrodę w postaci pewnej stymulacji psychicznej – możemy po prostu usiąść i zrelaksować się...

A może zamiast oglądania telewizji warto zrobić coś innego? Na przykład porozmawiać z rodziną lub zadzwonić do członków swojego zespołu i zapytać, co u nich słychać. Sprawdzić, jak sobie radzą, zmotywować ich – to będzie dużo bardziej produktywne, niż siedzenie przed telewizorem. Możemy też wyskoczyć na siłownię, żeby trochę poćwiczyć, zadbać o zdrowie i poprawić swoje samopoczucie. Nagroda, jaką otrzymamy za te działania, będzie dużo lepsza, niż stymulacja psychiczna, którą  daje siedzenie przed ekranem. Czy sądzicie, że nasi wielcy liderzy zawdzięczają swój sukces wyłącznie szczęściu? A może osiągnęli go przypadkiem?

Zapewniam was, że nie. Odnaleźli oni właściwe nawyki, które codziennie, nieustannie i konsekwentnie pielęgnują. Wytrwałe działanie – to ono przyniosło im wspaniałe wyniki. Posłuchajcie mojej prezentacji z Global Rally – znajdziecie ją na www.discoverforever.com. Poznacie nawyki jednego z naszych największych liderów, Johna Ekperigina i zobaczycie jaki sukces przyniosły one jemu i jego zespołowi. Kiedy zastanawiałem się, jaki nawyk moglibyśmy wypracować jako rodzina Forever, wybrałem taki, który chciałbym uczynić naszym kluczowym. Naprawdę wierzę w ten nawyk. Uważam, że jest on niezbędny we wszystkim, co robimy jako firma i jako jednostki. To znaczy, że proszę o niego nie tylko was, ale i siebie, i personel Forever, i Dyrektorów Krajowych, i Aloe Vera of America i Forever Nutraceutical oraz każdego, kto jest związany ze światem Forever. Jestem przekonany, że wprowadzenie go wpłynie na wszystko, co robimy: na nasz biznes, na osobiste relacje, na szczęście . . . .

Źródło: Forever Poland Wrzesień 2013

Cały art. czytaj materialy dodatkowe


Dodatkowe materiały:
do otwarcia potrzebny: Acrobat Reader
Greg_Maunghan_Kluczowym_nawykiem_2013_09.pdf
rozmiar: 161 kb
Greg Maunghan, Kluczowym nawykiem Forever jest Uśmiech, Forever Poland Wrzesień 2013


Nowości

Forever Vital 5 (z Forever Aloe Vera Gel) - zestaw silnie regenerujący organizm

Cena: 1105.71 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
Gregg Maunghan - Kluczowym nawykiem Forever jest Uśmiech, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.