USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
niedziela, 23 września 2018 r.       imieniny obchodzą: Bogusław, Tekla
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (25)
»  Higiena na co dzień (18)
»  Pielęgnacja skóry (24)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (23)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (9)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Przedsiębiorca Forever » Akademia biznesu » Managerowie o biznesie
Bill Lewis, Senior VP of Operations - Czy stawiasz sobie „roztropne” cele?


Oto ostatnia chwila by podsumowując
realizację swoich celów w 2010 roku, wyznaczyć sobie nowe cele na 2011 rok. Niemal wszyscy są zgodni co do tego, jak ważne jest stawianie sobie celów. Jednak nie każdy faktycznie to robi, a jeszcze mniej osób monitoruje swoje postępy na drodze do realizacji owych celów. Niniejsze szkolenie ma zmotywować nas wszystkich do określenia tego, co chcemy osiągnąć w 2011 roku oraz do  zastanowienia się nad roztropnym (ang. schemat SMART) sposobem podejścia do tego tematu.

Earl Nightingale powiedział
: Człowiek, który nie ma celu jest jak statek bez steru; jeżeli w ogóle uda mu się wypłynąć z portu, najprawdopodobniej
skończy jako wrak na jakiejś bezludnej wyspie. Cóż więcej można powiedzieć o tym, jak ważne jest, by mieć klarowną koncepcję dotyczącą tego, dokąd chcemy dotrzeć oraz sposób nawigacji, który nam to umożliwi. Cele precyzują miejsce docelowe; co jednak ważniejsze, stanowią również punkty odniesienia, którymi możemy posługiwać się dla porównywania bieżącej lokalizacji z miejscem docelowym i dokonywania stosownych korekt kursu, by mieć pewność, że dotrzemy tam, gdzie chcemy. Tylko bardzo niemądra osoba wyrusza w podróż, nie wiedząc gdzie chce dotrzeć, ani jaką drogę wybrać.

Z drugiej strony, roztropna osoba wyznaczyłaby
sobie cele według takiego schematu:
KONKRETNE. Nasze cele powinny stanowić klarowną odpowiedź na następujące pytanie: co dokładnie chcemy osiągnąć i kto jeszcze będzie zaangażowany w to osiągnięcie? Dla przykładu weźmy Podział Zysków. Jest to konkretny cel. Kto jeszcze będzie zaangażowany? Wiemy, że będziemy potrzebować pomocy Managera w strukturze, nazwijmy go Jimem Reynoldsem. Nasz cel moglibyśmy więc sformułować następująco: Zakwalifikuję się do udziału w Podziale Zysków z pomocą mojego Managera w strukturze – Jima Reynoldsa. To dobry początek, potrzebuje jeszcze jednak doszlifowania, ponieważ nasze cele muszą być zmierzalne. ZMIERZALNE. Nasze cele muszą być sformułowane w taki sposób, byśmy swobodnie mogli sprawdzać swoje postępy na drodze do ich realizacji, jak również byśmy wiedzieli, kiedy je faktycznie osiągniemy. Do tego potrzebne
nam jest stwierdzenie ile lub jak wielu. Na przykład, cel kwalifikacji do Podziału Zysków określony zostałby ilością (ile) wymaganych punktów
kartonowych: Osiągnę Podział Zysków generując 700 punktów kartonowych, w tym 150 pk. od nowych osób, które zasponsoruję w ciągu roku, oraz pomagając mojemu Managerowi w strukturze, Jimowi Reynoldsowi, wygenerować 600 pk. z jego grupą. Cel wygląda coraz lepiej, jednak musimy postarać się o jego uzgodnienie.

UZGODNIONE
. Nasze cele powinny być zgodne z pragnieniami i filozofią osób, które mają w nich udział. Na przykład, trudno byłoby zakwalifikować się do Podziału Zysków przy udziale Jima Reynoldsa, gdyby nie chciał on wygenerować 600 pk. To dobra chwila, by skontaktować się z Jimem i upewnić się, że nasze i jego cele są zgodne oraz że obaj uważamy je za realistyczne.

REALISTYCZNE.
To, co jest realistyczne dla jednej osoby, dla drugiej takie być nie musi. Dobrym sposobem weryfikacji realistyczności celu jest zadanie sobie pytania, czy szczerze wierzymy, że możemy go osiągnąć. Nie ma znaczenia, że inni powiedzą nam, czy możemy go osiągnąć. Znaczenie ma to, czy naprawdę, z głębi serca wierzymy, że możemy go osiągnąć. Kiedy odczytamy nasze prawdziwe uczucia, możemy nakreślić dla naszego celu ramy czasowe.

RAMY CZASOWE. Napoleon Hill zauważył: Cel to marzenie z datą realizacji. Nasze cele są ujęte w ramy czasowe, gdy mają datę rozpoczęcia i zakończenia. Stwierdzenie pewnego dnia zakwalifikuję się do Podziału Zysków nie jest celem, ani nie stanowi dla nas motywacji do wyruszenia w drogę ku realizacji zamierzenia. Musimy dodać sformułowanie ograniczające w czasie, takie jak w 2011 roku.
Dzięki temu zyskujemy datę początkową – 1 stycznia 2011 oraz datę końcową – 31 grudnia 2011. I oto mamy roztropnie postawiony cel: W 2011 roku zakwalifikuję się do Podziału Zysków, realizując następujące zadania:
1. Wygeneruję 700 punktów kartonowych, z czego 150 pk. będzie pochodzić od nowych osób, które zasponsoruję w ciągu roku.
2. Pomogę mojemu Managerowi w strukturze Jimowi Reynoldsowi wygenerować 600 pk. z jego grupą. Jest to klarowny cel, dzięki któremu dokładnie wiemy, co zamierzamy osiągnąć; dostarcza nam danych, dzięki którym będziemy mogli zmierzyć nasze postępy na drodze do jego realizacji; został uzgodniony ze stronami, które przyczynią się do jego osiągnięcia; jest realistyczny, byśmy z entuzjazmem, bez obaw czy chwili wahania mogli pracować nad jego spełnieniem; oraz został ujęty w ramy czasowe, dzięki czemu możemy skoncentrować naszą energię na okresie 12 miesięcy, nie dając się rozproszyć perspektywą jakiejś tajemniczej, mglistej przyszłości.

Elbert Hubbard powiedział: Wielu ludzi ponosi w życiu porażkę nie z braku umiejętności, rozumu czy nawet odwagi, lecz tylko dlatego, że nigdy nie skupili swojej energii na celu. Poświęć swój czas na zdefiniowanie swojej przyszłości!

źródło: Forever International, styczeń 2011


Dodatkowe materiały:
do otwarcia potrzebny: Acrobat Reader
Czy_stawiasz_sobie_roztr_cele_2011_01.pdf
rozmiar: 324 kb


Nowości

Forever™ Essential Oils Lemon

Cena: 76.21 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
Bill Lewis, Senior VP of Operations - Czy stawiasz sobie „roztropne” cele?, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.