USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
poniedziałek, 18 czerwca 2018 r.       imieniny obchodzą: Elżbieta, Marek
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (26)
»  Higiena na co dzień (18)
»  Pielęgnacja skóry (24)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (31)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (9)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Przedsiębiorca Forever » Akademia biznesu » Managerowie o biznesie
Andrzejewski Piotr - Prezentacja oferty handlowej


Tekst jest fragmentem książki  "Gotowe przemówienia i pisma okolicznościowe dla menedżerów i pracowników instytucji publicznych"
Publikacja pod redakcją dr. Piotra Andrzejewskiego

Sposoby mówienia o produktach są różne prowadzą do lepszej lub gorszej skuteczności. Prezentacja oferty oraz styl w jakim to robimy, ma z tego punktu widzenia duże znaczenie. Oferta to nie 'wielka improwizacja', lecz kilka kolejnych kroków, które powinniśmy wykonać we właściwej kolejności.

Pierwszym krokiem będzie określenie cech produktu (czym jest lub jakie rodzaje działań, prac czy usług, można za jego pomocą wykonać). W przypadku precyzowania cech towaru określamy w obecności klienta tylko jego korzyści, a więc profity, które poszczególne cechy tego produktu dadzą jego użytkownikowi. W szczególności dobrze jest ułożyć listę cech produktu i skatalogować je, według stopnia popularności, od najbardziej do najmniej popularnych.

Krokiem drugim
będzie dokonanie krótkiej – najlepiej jednozdaniowej – charakterystyki tych cech, z punktu widzenia korzyści odniesionych przez ich użytkownika.

Kolejną fazą
będzie dokonanie bilansu korzyści, wynikających z cech produktu preferowanych przez klienta, w odniesieniu do motywów jego zakupu, które poznał sprzedawca, słuchając uważnie klienta. Warto zwrócić uwagę na to, że to nie mówienie lecz słuchanie prowadzi do efektywnej sprzedaży. Podajemy więc tylko informacje niezbędne w sprzedaży.

Krokiem kolejnym jest rozmowa i prezentacja handlowa. Aby ją dobrze poprowadzić, należy wiedzieć, co jest źródłem satysfakcji klienta. Oczywiście – banalna, nasuwająca się w tym miejscu odpowiedź, to zrobienie dobrego interesu. Sprzedawca powinien zrobić wszystko, aby w ten właśnie sposób poczuł się klient. Świadomość udanego interesu jest znakomitą zachętą do zrobienia następnego. Interesy ludzkie jednak bywają różne, a klienci na rynku podzieleni są na grupy interesów, w zależności od preferowanych cech artykułu, skorelowanych z jego ceną.

Rynek jest niejednorodny, podzielony na segmenty cenowe
. Przykładowym podziałem rynku na klasy (segmenty cenowe) będzie rynek samochodowy. A więc usytuowanie marki, a tym samym ceny, uzależnione będzie od charakterystyki segmentu. Przykładowe charakterystyki poszczególnych segmentów cenowych samochodów obrazują takie przymiotniki, odwołujące się do ich cech, jak: perfekcja, luksus, specjalne wymagania, segment środkowy (średnia jakość), prostota i wygoda, to samo, ale taniej, oraz tylko cena.

Cena jest wierzchołkiem góry lodowej
, której podstawą są potrzeby i upodobania klienta, mające zasadniczy wpływ na preferencje cenowe. Rolą sprzedawców jest więc odkrycie rzeczywistych rozmiarów tej góry (faktycznych potrzeb klienta) tak, aby był rzeczywiście zadowolony. Cena nie znika automatycznie z horyzontu – jej znaczenie nie będzie jednak identyczne w każdym przypadku. Im bardziej klient okaże się zadowolony, tym niekiedy większe koszty będzie gotów ponosić, usprawiedliwiając je w oczach swoich bądź swoich mocodawców.

Jeśli cena jest tym elementem, który podlega negocjacjom handlowym, żelazną regułą jest wówczas targowanie się o cenę – innymi słowy, jeśli sprzedając coś, gdzie negocjujemy warunki płatności, od razu zgadzamy się na propozycję cenową, wówczas klient może odnieść wrażenie, że przepłacił, będzie więc niezadowolony. Nabywca nie może więc zbyt szybko i łatwo uzyskać tego, czego chce, bo na pewno nie będzie zadowolony.

Powody możliwych satysfakcji klienta po zakupie są więc następujące :
    * zaspokojenie swoich rzeczywistych potrzeb i upodobań,
    * wrażenie uzyskanych ustępstw,
    * wrażenie 'ostatniego pociągu' – tj. okazji korzystnego zakupu, która się już nie powtórzy ('tylko raz, tylko tu i teraz', upływających właśnie terminów promocji, jedynej i wyjątkowej szansy),
    * uczucie, że kupiliśmy towar poniżej jego ceny,
    * potwierdzenie trafności wyboru przez osobę trzecią, znalezienie w jej oczach uznania,
    * pochwalenie dobrego smaku klienta,
    * premia czy też upominek dodany do zakupu,
    * wysoka jakość towaru, rekompensująca jego cenę i dająca gwarancję trwałości,
    * przeświadczenie o zminimalizowaniu ryzyka związanego z wystąpieniem możliwych kłopotów w przyszłości, wynikających z usterek zakupionego towaru.

Tak, czy inaczej, argument ceny oczywiście pojawia się, jako bardzo ważny, choć uzależniony od segmentu rynku. A więc cechy argumentacji cenowej powinny być subtelne i stosowane z dużym wyczuciem. Podstawowe metody przydatne w argumentacji cenowej to:
    * metody wpływające na podświadomość – powoływanie się na innych klientów,
    * metody usług kompleksowych,
    * metoda komparatywna (w porównaniu do......to.....),
    * metoda podnosząca cechy jakości produktu,
    * metoda pomniejszania (np. miesięczna rata jest tak nieduża),
    * metoda wyjątkowości (tylko tutaj tak tanio),
    * metoda motywowania (styl ten jest coraz bardziej preferowany w gronie zwolenników czegoś tam),
    * metoda ostatniej szansy.

Przy negocjacjach cenowych warto też pamiętać o niepodważalnych zasadach, które znają dobrze mistrzowie negocjacji cenowych. Pamiętajmy zwłaszcza o tym, że:
    * zanim powiemy 'tak', przynajmniej raz powiemy także 'nie',
    * cena nie jest ujawniana na początku rozmowy,
    * kiedy cenę już ujawniliśmy, nie odczuwajmy, a przynajmniej nie okazujmy skrępowania czy zdenerwowania z tego powodu, utrzymujmy przez cały czas dobry kontakt z klientem, określony przez katalog priorytetowych zasad sprzedawcy,
    * nie wolno odsyłać klienta gdzie indziej,
    * jeśli pojawi się argument, że klient widział podobny produkt ale znacznie tańszy, wówczas warto powołać się na jego zalety, chlubne tradycje firmy, dodatkowe ułatwienia – takie jak możliwości sprzedaży ratalnej, długi okres gwarancji itp.

Stosowanie tych zasad komunikacji werbalnej powinno postawić nas w sytuacji usatysfakcjonowanych sprzedawców, zadowolonych z zaspokojenia potrzeb swoich klientów, a tym samym potrafiących ich utrzymać i osiągnąć wzrost udziałów w rynku.


Dodatkowe materiały: brak załączników


Nowości

Forever NutraQ10™ z koenzymem Q10

Cena: 150.83 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
Andrzejewski Piotr - Prezentacja oferty handlowej, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.