USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
sobota, 26 maja 2018 r.       imieniny obchodzą: Ewelina, Jan
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (26)
»  Higiena na co dzień (18)
»  Pielęgnacja skóry (24)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (31)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (9)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Przedsiębiorca Forever » Akademia biznesu » Managerowie o biznesie
Jarząbek Piotr - Co promować aby odnieść trwały sukces: biznes czy produkt ?


Miałem dziś napisać o czymś innym ale po przeczytaniu wczorajszego wpisu na blogu Piotra Wajszczaka: Myślałeś o tym czy produkt czy biznes??? nie mogę przejść obok tematu obojętnie.

To takie oczywiste
a jednak tak wiele osób działających w MLM o tym zapomina. Chodzi o podejście do Multi Level Marketingu. Jak wiadomo, działając w marketingu sieciowym mamy możliwość zarabiania na sprzedaży produktów danej firmy MLM, jak również z budowania własnej struktury. Plany marketingowe są zazwyczaj tak skonstruowane, że to drugie wyjście opłaca się o wiele bardziej. Tak dochodzimy do oczywistego wniosku, że lepiej jest zająć się budowaniem struktury, sprzedaży produktów poświęcając mniej uwagi. W ten sposób większość ludzi działających w MLM szuka partnerów a nie Klientów.

Po drodze spotykamy
mnóstwo ludzi nie mających pojęcia o MLM ale posiadających za to wyrobione zdanie oparte głównie na stereotypach o networku. Tym, którzy przystaną na współpracę coś wspomnimy o korzystaniu z produktów, które oferujemy – wiadomo: szczerość względem Klienta, większa wiarygodność gdy autentycznym przekonaniem mówimy o zaletach produktu itd.

Tak tworzy się schemat
, w którym nasz nowy partner najpierw chce współpracować bo ma przed oczami wizję ogromnych zarobków, potem poznaje produkt i wreszcie próbuje się do niego przekonać. I przekonuje się albo i nie…

Jak się przekona to super; jeśli nie, nic z tego nie wyjdzie a my jak się okazuje straciliśmy mnóstwo czasu na poszukiwanie i szkolenie partnera, który i tak odejdzie. Syzyfowa praca…

Pewnie duża część osób działających w MLM-ie ma świadomość
, że właśnie tak wygląda ich praca w praktyce a jednak podąża wedle tego schematu.
I tu wracamy do tego co zaproponował Pan Piotr Wajszczak:
Zmieńmy nasze podejście do Multi Level Marketingu z biznesowego,opartego na poszukiwaniu partnerów, na produktowe polegające na zachęcaniu do stosowania produktów a następnie wyławianiu potencjalnych partnerów z grona zadowolonych Klientów.

Genialne w swojej prostocie
, jak napisałem w komentarzu do wpisu Pana Piotra. I wręcz oczywiste. A jaka wielka różnica w skutkach takiego działania:
Niedość, że naszym współpracownikiem staje się osoba, która doskonale zna produkt, to jeszcze jest naprawdę zadowolona z jego stosowania/używania. A co najlepsze, jest to ktoś, kto nieświadomie zetknął się z Multi Level Marketingiem i przekonał się, iż system ten nie ma nic wspólnego z tymi wszystkimi stereotypami krążącymi w obiegowej opinii społeczeństwa.

Po raz kolejny okazuje się, że najprostsze rozwiązania są najlepsze.


Źródło: MLM – pomysł na dobry biznes !


Dodatkowe materiały: brak załączników


Nowości

Forever DailyTM, Witaminy i minerały z kompleksem AOS™

Cena: 90.72 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
Jarząbek Piotr  - Co promować aby odnieść trwały sukces: biznes czy produkt ?, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.