USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
sobota, 17 lutego 2018 r.       imieniny obchodzą: Donata, Łukasz
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (26)
»  Higiena na co dzień (18)
»  Pielęgnacja skóry (20)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (31)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (9)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Przedsiębiorca Forever » Akademia biznesu » Managerowie o biznesie
Jarząbek Piotr - Opieka posprzedażowa nad klientem w MLM


 To nie tylko sam towar
oraz jego jakość decydują o tym czy klient powróci po więcej. Niezwykle ważna jest także osobowość sprzedawcy. To bardzo ważne zwłaszcza w mlm, gdzie stawia się na dobre kontakty, osobiste relacje. Tym bardziej powinniśmy dbać o dotychczasowych klientów. Wiadomo, że niezależnie od branży zdobycie nowego klienta jest kilkukrotnie droższe od utrzymania obecnego. Nawet jeśli przyjąć, że network marketing jest specyficzną branżą, w której może i zdobywanie klientów nie kosztuje zbyt wiele ale warto przyjrzeć się tematyce opieki posprzedażowej choćby dla oszczędności czasu, który możemy wykorzystać na budowanie naszej struktury. No i nie można zapominać o lepszym wizerunku w przypadku sprzedawcy autentycznie interesującego się klientem i jego problemami. Róbmy zatem wszystko aby nasz klient był zadowolony, czuł się ważny no i przede wszystkim odczuwał, że najbardziej interesuje nas on sam a nie tylko jego kieszeń !

Czynnością pozwalającą
zwiekszyć lojalność klienta a także podnieść poziom jego zadowolenia z dokonanego zakupu jest właśnie opieka posprzedażowa. Najlepszą rzeczą jaką możemy zrobić jeśli zależy nam na utracie klienta jest pozostawianie go samego zaraz po dostarczeniu mu produktu, który od nas kupił. Przecież tak jest najwygodniej a my mamy ważniejsze rzeczy na głowie.
Problem w tym, że tak jest najwygodniej dla nas, osób zajmujących się mlm – zaliczone, odhaczone, idziemy dalej…

A może nasz klient ma wątpliwości, uwagi co do produktu, może po prostu sam potrzebuje uwagi aby poczuć się lepiej ? Co zatem robić aby poprawić relacje z klientami ? Oto kilka banalnie prostych czynności:
    * w kilka dni po dostarczeniu zamówionego towaru warto zadzwonić do
       klienta z pytaniami czy wszystko działa jak powinno, czy spełnia jego
       oczekiwania, czy możemy w czymś jeszcze pomóc, itd…
    * możemy też zadzwonić z informacją o nowościach w ofercie firmy,
       z którą współpracujemy (nowe produkty, usługi, akcje promocyjne,
       pojawienie się nowego katalogu).
    * nie zapominajmy o życzeniach z okazji świąt, urodzin, imienin.
    * warto przy okazji osobistych spotkań zaskoczyć klienta drobnymi
       upominkami. Naprawdę symboliczne rzeczy wystarczą aby sprawić
       komuś radość. Co może być takim upominkiem ? Możliwości jest bardzo
       wiele – drobiazg z oferty firmy mlm, z którą współpracujemy,
       jakiś firmowy gadżet z logo tejże firmy mający przypominać o ofercie,
       może mały rabat. Przy odrobinie inwencji lista może być naprawdę długa.

Jak zatem widać dbać o naszych klientów należy z kilku powodów:

    * to banalnie proste – robimy naprawdę drobne rzeczy, które wydają się
       naprawde małe w stosunku do możliwego do osiągnięcia efektu,
    * sprawiamy, że ludzie, z którymi mamy kontak jak i my sami czujemy
       się lepiej,
    * nasza praca staje się łatwiejsza i przyjemniejsza; wzrasta nasza
       wiarygodność,
    * kto wie, może taki zadowolony klient stanie się w przyszłości naszym
       dystrybutorem.

Źródło: MLM – pomysł na dobry biznes !


Dodatkowe materiały: brak załączników


Nowości

Forever Vital 5 (z Forever Aloe Vera Gel) - zestaw silnie regenerujący organizm

Cena: 1105.71 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
Jarząbek Piotr  - Opieka posprzedażowa nad klientem w MLM, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.