USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
poniedziałek, 19 listopada 2018 r.       imieniny obchodzą: Elżbieta, Faustyna
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (25)
»  Higiena na co dzień (18)
»  Pielęgnacja skóry (24)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (1)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (8)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Przedsiębiorca Forever » Akademia biznesu » Managerowie o biznesie
Jarząbek Piotr - Jak podniosłem skuteczność umawiania się z klientami przez telefon o kilkaset procent ?


Zajmując się oprócz multi level marketingu także tworzeniem stron internetowych nowych klientów zdobywam najczęsciej przez telefon. Specyfika branży, w której konkurencja jest dośc duża a wiele firm posiada już swoje strony www sprawia, że nie można siedzieć z założonymi rękami czekając na telefon. Trzeba samemu szukać, zostawiać po sobie ślad w świadomości rozmówcy. Nawet jesli nie da to natychmiastowego efektu to może przynieść skutek w przyszłości. Przekonałem się o tym niejednokrotnie.

O tym jak skutecznie umówić się przez telefon na spotkanie z potencjalnym klientem napisałem już w poprzednim poście. Dziś jednak przypomniałem sobie o jeszcze jednym małym szczególe, który naprawdę ułatwił mi życie. Tak to już jest, że czasami mała zmiana wywołuje olbrzymi efekt, dlatego tak ważne jest aby cały czas eksperymentować, próbować czegoś nowego.

Także i tym razem wykreślenie zaledwie trzech słów z pierwszego zdania wypowiadanego na początku rozmowy telefonicznej spowodowało tym, że ludzie po drugiej stronie chcieli chętniej ze mną rozmawiać.

Jakie to słowa ?
Gdy dzwonimy do kogoś aby umówić się z nim na spotkanie musimy najpierw się przedstawić:
„Dzień dobry z tej strony Jan Kowalski z firmy B2B. Czy możemy chwilkę porozmawiać ?”

I co się okazało ? Dla wielu rozmówców część zdania „…z firmy x…” oznaczała automatycznie, że za chwilę ktoś będzie próbował im coś sprzedać a to natychmiast tworzyło bariery między rozmówcami.

Jaki stąd wniosek ?
Ludzie, nieważne czy przedsiębiorcy czy osoby prywatne, odbierają niemal codziennie telefony od ‘wielkich, nieznanych firm”, które w odczuciu osoby odbierającej telefon są zainteresowane jedynie jej portfelem. Gdzieś w tym wszystkim zanikają osobiste relacje.
Zwróćmy uwagę, że gdy dzwoni do nas kolejny marketer wykonujący dwieście dwudziesty siódmy telefon tego dnia, gdy wypowiada swoje nazwisko to mimo wytężonej uwagi nie jesteśmy w stanie go zapamiętać a nawet zrozumieć. Potem jest już tylko automatyczna prezentacja oferty, którą my najczęściej automatycznie odrzucamy…

Postarajmy się dodać do naszych rozmów telefonicznych odrobinę aspektu „ludzkiego” a przynajmniej nie strajmy się go z rozmowy wyeliminować.
Taki drobny szczegół może nam naprawdę otworzyć niejedne drzwi, wiem to z praktyki. Da się to odczuć zwłaszcza wtedy, gdy działamy lokalnie – tak jak choćby w multi level marketingu. Nie ma chyba większej pomyłki niż wtedy, gdy prowadzimy jednoosobową działalaność gospodarczą a podczas rozmowy stwarzamy wrażenie jakbyśmy dzwonili z wielkiej korporacji. To naprawdę nie doda nam prestiżu a sprawi co najwyżej, że nasz potencjalny klient wyczuje, że za chwilę coś mu się będzie próbowało sprzedać. Mało tego, rozmówca może miec obawy,że jeśli nawet kupi cokolwiek to w razie problemów czy pytań nie będzie miał nawet z kim o tym porozmawiać w tej wielkiej, bezosobowej machinie.
Ludzie potrzebują wiedzieć, że rozmawiają z osobą a nie trbikiem firmy.
I nieważne z ilu trybików składa się firma – nasz rozmówca tego nie wie.

Kolejnym ważnym momentem podczas rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem jest zaproponowanie osobistego spotkania celem dokładniejszego przedstawienia oferty. Jeśli rozmówca zapyta:
„A skąd Pan/i jest ?” wiedz, że jesteś na dobrej drodze. Odpowiedź typu: „Mieszkam niedaleko Pana bo w …… (tu pada nazwa miejscowosci albo dzielnicy). A zatem woli Pan abyśmy się spotkali w środę czy raczej w czwartek ?” zawsze dodaje rozmówcy pewności, że w razie problemów znajdzie się w pobliżu ktoś, kto pomoże je rozwiązać. I odwrotnie – jesli nasz rozmówca usłyszy, że rozmawia z przedstawicielem firmy mającej siedzibę w odległości kilkuset kilkometrów będzie się obawiał czy nie zostanie sam ze swoimi problemami.

Jak widać, nadanie rozmowie telefonicznej z potencjalnym klientem nieco bardziej osobistego tonu może nam bardzo pomóc w sprzedaży. Mi pomogło. Warto spróbować z dwóch powodów:

1. To banalnie proste;
2. Mówimy klientom prawdę.


 
Źródło: MLM – pomysł na dobry biznes !  


Dodatkowe materiały: brak załączników


Nowości

Forever™ Essential Oils At Ease, Olejki eteryczne dla spokoju

Cena: 118.82 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
Jarząbek Piotr  - Jak podniosłem skuteczność umawiania się z klientami przez telefon o kilkaset procent ?, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.