USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
poniedziałek, 24 września 2018 r.       imieniny obchodzą: Dora, Maryna
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (25)
»  Higiena na co dzień (18)
»  Pielęgnacja skóry (24)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (23)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (9)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Przedsiębiorca Forever » Akademia biznesu » Managerowie o biznesie
Ach ten Lino!


Fragment tłumaczenia szkolenia z czerwca 2009. Orginał w języku angielskim dostępny jest na www.flpmedia.com

"Porozmawiajmy o sukcesie Lino Barbosy. Jak wiecie Brazylia zrobiła fenomenalny wynik w ostatnich trzech, czterech latach. To był całkowicie niewiarygodny wzrost. Jednym z powodów była praca jednej osoby. To niesamowite, jak wielki wpływ może mieć jedna osoba na działalności biznesową w danym kraju. Lino Barbosa jest tą osobą. Jego wpływ, jego siła wewnętrzna i jego sukces finansowy. Lino ma tak wielki wpływ i poprzez ten wpływ, można zobaczyć jak dużo zarabia. Jego wpływ zaangażował do pracy tak wielu dystrybutorów w Brazylii.

 

Lino Barbosa rozpoczął pracę w multi-level marketingu w 1995. Brazylia jest krajem w którym działa wiele firm z tej branży. On pracował w kilku z nich, niestety bez sukcesu. W 1999 rozpoczął współpracę z Forever Living. Został Menedżerem w ciągu 6 miesięcy. Problemem było jednak to, że on zbudował wówczas biznes nieprawidłowo. Skupiał się na osiągnięciu pozycji menedżera, wykupując ja zamiast budując. Oczywiście jest wiadomo co się dzieje, gdy ludzie budują biznes niewłaściwie. Gdy tylko awansują na pozycję Menedżera, natomiast nie ma obrotu z którego mogliby korzystać, to taka struktura słabnie, słabnie.

W końcu dystrybutor zniechęca się i odchodzi do innej działalności
. Dlatego jest to tak ważne, aby budować biznes we właściwy sposób. Lino Barbosa opuścił FLP na trzy lata i rozpoczął swój własny biznes. Każdy kto działał w inny biznesie niż Forever wie, że potrzeba dużo pieniędzy, aby pokryć koszty stałe oraz płace pracowników. Podobnie było w przypadku Lino. W tym okresie Lino stracił ponad $ 50.000. W takim momencie, dokładnie w styczniu 2003, postanowił powrócić do Forever. Jednak tym razem wyciągnął wnioski ze swojej wcześniejszej pracy w Forever. Miało to ogromny wpływ nie tylko w jego życiu, ale także wielu innych ludzi. Ona nauczył się jak budować biznes właściwie. Nauczył się od innych liderów w Brazylii. W styczniu 2003 ponownie został uznanym menedżerem. We wrześniu 2003 awansował na pozycję Senior Menedżera. W maju 2004 został Soaring Menedżerem. W listopadzie 2004 Szafirowym Menedżerem. W kwietniu 2006 Diamentowo-Szafirowym Menedżerem, a w listopadzie 2007 Diamentowym Menedżerem. Kolejne awanse w planie marketingowym nie były tak ważne jeśli prześledzimy jak rosły jego czeki.


On został Najlepszym Dystrybutorem w Ameryce Łacińskiej
w 2006, 2007 i 2008. Brał udział w Zjeździe Światowym w Malezji i Singapurze.

Prześledźmy dokładnie jak rósł jego biznes.

ROK        Premie w dolarach          Obrót w pkt
1999  4.555           440
2000   142         471
2001      93           116
2002  117         88
2003  30.599      1.376
2004  118.120      4.269
2005  315.435          8.561
2006     400.257            9.689
2007 465.129       11.010

 

Gdy w 1999 awansował na pozycję Menedżera zarobił $ 4.555 i wygenerował 440 pkt obrotu. W Brazylii nie jest to zły dochód. W 2000 jego dochody obniżyły się ponieważ nie budował biznesu właściwie. Nawet nie był aktywny każdego miesiąca. Gdyby był, to prawdopodobnie zarobiłby więcej niż $ 142. W 2001 zarobił tylko $ 93 i jego całkowity obrót dalej się obniżył.

 

W 2002 jego dochody wyniosły $ 117 i obrót 88 pkt. W 2003 powrócił do biznesu. To był pierwszy rok kiedy zaczął budować biznes właściwie i robić to, co powinno być zrobione. W 2004 zarobił $ 118.120, a jego obrót grupowy wyniósł 4.269 pkt. Jego osobisty obrót był znaczący i miał wpływ na to, że w 2004 Brazylia po raz pierwszy zakwalifikowała się do programu Podziału Zysku. W następnym roku jego obrót wyniósł 8.561 pkt a dochód $ 315.435. W 2006 to było odpowiednio 9.689 pkt oraz $ 400.257 dochodu. Jest to niesamowite. W Stanach Zjednoczonych są najlepsi dystrybutorzy, którzy osiągają obroty na poziomie 5.000 pkt w ciągu 15 lat pracy. Lino przekroczył w bardzo krótkim okresie granicę 10.000 pkt. Gdy dostrzeżemy możliwości tego biznesu, to niebo jest tylko granicą. W 2007 obrót Lino wyniósł 11.010 pkt oraz zarobek $ 465.129. Dodatkowo w lutym 2008 otrzymał czek za rok 2007 w ramach programu Podziału Zysku na sumę $ 574.022. Za cały rok 2007, jego miesięczne premie oraz czek z programu Podziału wyniosły łącznie ponad $ 1 milion. W takim kraju jak Brazylia jest to bardzo duży dochód. Jest wielka zmiana w porównaniu z początkiem jego działalności, gdy miał długi w wysokości $ 50.000.

Formuła sukcesu Lino


Lino lubi prezentować biznes w prosty sposób. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ to ułatwia większej liczbie ludzi przyłączenie się do biznesu. Lino robi 4-5 prezentacji dziennie. Czasami są to jego osobiste prezentacje, czasami jest to pomoc jego dalszym liniom w rekrutacji. Niektórzy ludzie mówią: "Nie wiem kogo mam sponsorować. Nie mam potencjalnych klientów".  Spójrzmy zawsze na liczby. To tylko kwestia liczb.

Lino lubi sponsorować 3 nowych dystrybutorów miesięcznie i potem jego celem jest pomoc im w osiągnięciu pozycji Menedżera w ciągu 4-6 miesięcy. Pamiętajmy o jednej rzeczy, gdy ludzie osiągają pozycję Menedżera. Tu nie chodzi o to, jak szybko jesteśmy Menedżerem, tu chodzi o to, aby budować ten biznes właściwie. W ten sposób można cieszyć się z tworzącej się grupy ludzi, oraz korzystać z premie grupowych.

Nie postrzegajmy dystrybutorów jak liczby, za którymi kryją się pieniądze. Pomóżmy im osiągnąć ich własne cele. Wówczas gdy to zrobimy, my także osiągniemy nasze własne cele. Lino lubi uczyć dystrybutorów aby byli partnerami osób, które one sponsorują. Co się stanie gdy pomożemy ludziom osiągnąć ich własne cele? Automatycznie osiągniemy nasze cele, ponieważ w Forever Living cała praca, jaką robimy z innymi ludźmi, przysparza nam korzyści. Lino lubi pomagać innym robić spotkania. Pomaga także innym w rekrutacji nowych osób do biznesu. Jak widać są tu trzy słowa „pomoc". Pamiętajmy, że pomagamy im aby stali się niezależnymi dystrybutorami. Nie możemy zrobić za nich całej pracy. My uczymy ludzi jak łowić, a nie łowimy za nich.

Rozwój liderów

Czasami jest bardzo truno ludziom uwierzyć w siebie. Lino lubi pomagać ludziom, aby uwierzyli w siebie. To wymaga dużo czasu. Pomaga im zmienić sposób myślenie. Wiele osób bardzo jednostronnie postrzega swoją pracę. Czasami sprawiają wrażenie, że wzieli ślub ze swoim miejscem pracy. Zawsze rodzi sie pytanie tego typu - czy jesteś związany ze swoją pracą węzłem małżeńskiem, czy może jesteś otwarty na nowe możliwości. Jest trudno dla wielu osób, aby byli otwarci na marketing sieciowy i nowoczesny sposób budowania biznesu i nowy sposób osiągnięcia niezależności finansowej. Lino pokazuje im najlepszy sposób jak mogą osiągnąć swoje cele. Uczy ich jak budować właściwie grupę, nie wykupując awansów i pozycji. Uczy ich jak uczyć innych. Im więcej ludzi pomożemy, tym więcje ludzi pomoże innym i jeszcze innym. W ten sposób następuje duplikacja, co jest siłą i pięknem marketingu wielopoziomowego.

Formula sukcesu Lino to posiadanie marzeń i praca, praca i jeszcze raz praca. Wszystkie nasze cele zaczynają się od marzeń. Zawsze na początku są marzenia. Następnie sprawiamy, aby marzenia stały się celem. W kolejnym etapie ustalamy plan, aby zrealizować nadze cele.

„Aby osiągnąć sukces musiałem dużo zmienić. Jestem szczęśliwy, że dokonałem tych zmian. Mam dużo pasji w sobie w tym co robię."  Pasja oznacza, że mamy entuzjazm. Ten entuzjazm ludzie mogą czuć i odbierać. To nie tylko, że jesteśmy entuzjastyczni jeśli chodzi o produkty i możliwości. My mamy pasję do tego. W ten sposób ludzie mogą czuć i odbierać nasze szczere intencje odnośnie biznesu i produktów.

"Moje rezultany motywują mnie. Jestem jeszcze bardziej zmotywowany do pracy rezultami osiągalnymi przez moją grupę". Czasami za bardzo skupiamy się na nas samych, zamiast na grupie i pomocy im w osiągnięciu ich celów. Gdy pomożęmy im osiągnąć ich cele, automatycznie osiągniemy nasze. „Kocham Forever, produkty a najbardziej ludzi, którzy są zaangażowani w Forever. Jest jeden mocny punkt - to jest biznes ludzi. Jeśli kochasz i troszczysz się o ludzi z którymi pracujesz, wówczas szczerze pomagasz im zmienić ich życie. Korzyści dla ciebie z takiego podejścia będą ogromne".

"To czego się nauczyłem, to umiejętność kreowania liderów. Ale aby to robić, ja sam muszę nim być. Stałem się liderem i musiałem rozwijać się jako osoba. Każdego dnia staram się polepszyć wiele aspektów mojego życia, szczególnie moje nastawienie. W ten sposób mogę być przykładem dla innych". Właściwe nastawienie w biznesie jest tak ważne. Jeśli mamy właściwe nastawienie, możemy złą sytuację zmienić w dobrą. Jeśli mamy złe nastawienie, życie jest okropne każdego dnia. „Moja rada jest: aby stworzyć pozytywne nastawienie, to co robimy musi być nawykiem. Zwykle zabiera około 23-26 dni, aby coś stało się nawykiem. Jeśli wstajesz każdego ranka i patrząc w lustro, mówisz "to będzie wspaniały dzień", po 30 dniach to będzie nawyk. To tak jak pierwszy raz, gdy piłeś żel aloesowy, to nie była najwspanialsza rzecz. Ale teraz pijesz każdego dnia i dobrze smakuje. Dlaczego? Ponieważ to stało się nawykiem. Spraw aby pozytywne nastawienie było nawykiem w przyszłości. „

 


Podziel się



Dodatkowe materiały: brak załączników


Nowości

Forever Arctic SeaTM, Kwasy tłuszczowe Omega-3 z olejów z ryb i kalmarów oraz oliwa z oliwek

Cena: 148.35 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
Ach ten Lino!, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.