USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
sobota, 17 listopada 2018 r.       imieniny obchodzą: Grzegorz, Salomea
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (25)
»  Higiena na co dzień (18)
»  Pielęgnacja skóry (24)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (1)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (8)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Przedsiębiorca Forever » Akademia biznesu » Porady biznesowe
Dlaczego Forever nie reklamuje się w telewizji?


Często się zdarzea, że gdy prezentujemy ofertę firmy, to dla wielu naszych rozmówców marka Forever jest nieznana. Nigdy wcześniej nie słyszeli o tej firmie. Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że 9 osób na 10 nigdy nie słyszało o Forever.

Jest takie powiedzenie, że reklama jest dźwignia handlu. Przykładem jest tu reklama firm farmaceutycznych. Jak tylko jakiś produkt pojawi się w TV, to od razu ludzie biegną do apteki, aby go kupić. Niestety tak to działa. Aptekarze nawet żartują, że nie muszę oglądać telewizji, bo wiedzą co dzien wcześniej było reklamowane.

Tylko produktów Forever nie ma w aptekach. Na szczęście nigdy nie będzie. Taka jest filozofia firmy. Po co miałyby stać na półce z innymi produktami. Firma musiałaby reklamować się w masowych mediach, bo przecież aptekarz nie zachęciłby do zakupu naszego produktu. Aptekarz poleca ten produkt, na którym ma dobrą marżę, albo ten który właśnie jest reklamowany.

Dla nas dystrybutorów jest to pewność, że nic nie zburzy budowy struktury dystrybucyjnej. Wiem coś na ten temat, bo pracuję w branży ubezpieczeniowej. W tej branży ważny jest kontakt osobisty, ale coraz więcej firm ubezpieczeniowych szuka szybkiej formy dystrybucji. Dlatego coraz więcej produktów jest oferowanych poprzez internet. Co więcej ten sam produkt jest tańszy w internecie niż u agenta. Klienci nawet się dziwią "jak to, drogi agencie, to ja mogę kupić ten sam produkt taniej". Rodzi się podejrzenie, że agent zarabia więcej. Im więcej produktów ubezpieczeniowych jest oferowana w internecie, tym mniej będzie potrzebny agent. Oczywiście zapewne nigdy nie będzie tak, że agent nie będzie już potrzebny, ale na pewno straci część rynku.

Dochodzimy to zaufania do firmy z którą współpracujemy. Polityka firmy jest jasna i niezmienna od ponad 32 lat. Istotą jest sprzedaż bezpośrednia. Poniżej zacytuję wypowiedź Rolfa Kippa, Podwójnie Diamentowego Menedżra z Niemiec.

Rolf Kipp: Od początku inwestowałem w swoją działalność - przez pierwsze lata na pokrycie osobistych potrzeb przeznaczałem minimalną część tego, co zarabiałem w FLP, a lwią część inwestowałem ponownie w firmę, aby jak już mówiłem na początku, pomóc również słabszym partnerom w dalszym rozwoju i dać im prawdziwą, realistyczną szansę w tej branży. Wszystkim tym, którzy czekają na dodatkowe gratyfikacje ze strony firmy, mówię zawsze, że każdy jest sam swoją firmą. Zawsze mówię nowym Dystrybutorom, że firma FLP wykonała swoje zadanie i rokrocznie je stale wykonuje. Daje nam do dyspozycji najlepsze produkty, których potrzebujemy do prowadzenia działalności, i udostępnia nam także wyjątkowy i najlepszy w całej branży plan marketingowy, który umożliwia nam osiągnąć takie zarobki, jakimi możemy się dzisiaj poszczycić. Dodatkowe gratyfikacje, dodatkowe rzeczy mogą pochodzić tylko i wyłącznie z mojej osobistej firmy pod moim własnym nazwiskiem. Zawsze istnieje taki palec, które wskazuje właśnie na nas, jak gdyby mówiąc: „jeżeli chcę osiągnąć więcej, jeżeli chcę dojść do czegoś większego, to ja sam muszę na to zapracować"
W podobnym tonie mówi Andy Waring, dystrybutor no 4 na rynku brytyjskim i lider na tamtym rynku.

Andy Waring: Możesz zobaczyć co Forever daje. To jest największa możliwość jaką widziałem w swoim życiu. To tak bardzo zmieniło nasze życie. Muszę powiedzieć, że my pracujemy jako partnerzy Forever. Oni robię wszystko co powinna zrobić wielka firma, natomiast my wprowadzamy produkt na rynek. Co to znaczy dokładnie? My dostarczamy do klienta to co Forever oferuje. Taka jest nasza rola. 
Z kolei przyjaciółka Karin Bajri tak ujęła swoją pracę.



Rosita Nasseri - Darrell: Nigdy nie czuję, że wykonuję tą pracę. Podczas gdy inni zmagają się ze swoją pracą, mają zły humor i nie mogą doczekać się weekendu, a potem obawiają się kolejnego poniedziałku. To oznacza, że żyją tylko w weekendy. Jakże biedne jest to życie? Nasza praca polega na dzieleniu się produktami i możliwościami, które wnoszą coś pozytywnego do życia ludzi. Ta praca to prawdziwa radość i miłość oraz wdzięczność na wiele sposobów. Oczywiście jesteśmy spełnieni, również finansowo, ale także bardziej usatysfakcjonowani i pełni spokoju ducha, bez obawy o przyszłość. (wpis z dnia 28 marca)

Istotą naszej pracy jest kontakt bezpośredni. Poprzez uśmiech, pozytywne nastawienie pozyskujemy klientów i partnerów biznesowych. To my jesteśmy najlepszą reklamą. I za to firma Forever nam płaci. Gdyby Forever się reklamowało to bez wątpienia miałoby to wpływ na nasze prowizje. Naszym zadaniem jest zrobienie w miesiącu obrotu 4 punktów i nauczenie jak największej liczby osób robienia tego samego. To wszystko co czekuje od nas firma. Tak jak robia to Podwójnie Diamentowi Menedżerowie z Anglii - John Curtis i Jayne Leach.

Jayne Leach: W lutym pojawiła się nowa para Diamentowych Menedżerów w naszej grupie. John i Justina Ekperigin z Nigerii. Czy wiecie, że jest coś jeszcze bardziej zdumiewającego? Jest teraz linia czterech Diamentowych Menedżerów w jednej linii. Czy to nie jest niewiarygodne?!! Czterech Diamentowych Menedżerów w jednej linii. Każdy z nich był na czyjejś liście kontaktów. Każdy z nich był poproszony na pierwsze spotkanie biznesowe. Wiem, że żaden z nich nie powiedział od razu „tak" po pierwszym spotkaniu. Tak jak my nie powiedzieliśmy. Ktoś mówił nam, aby być wytrwałym, wytrwałym i jeszcze raz wytrwałym. Nazwaliśmy to wizją. Przyłączyliśmy się do Forever, bo wiedzieliśmy gdzie chcemy być w przyszłości.

Myślę, że w Nigerii firma Forever nie reklamuje sie ani na targach kosmetycznych ani w telewizji. Nie będzie tego robiła w Polsce. I nigdzie na świecie. W marketingu sieciowym reklama nie musi być dźwignią handlu, bo dystrybutorzy czyli partnerzy firmy są najlepszą reklamą.

Źródło: www.kstefanski.bloog.pl

Dodatkowe materiały: brak załączników


Nowości

Forever™ Essential Oils Peppermint

Cena: 105.90 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
Dlaczego Forever nie reklamuje się w telewizji?, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.