USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
piątek, 21 września 2018 r.       imieniny obchodzą: Daria, Mateusz
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (25)
»  Higiena na co dzień (18)
»  Pielęgnacja skóry (24)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (23)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (9)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Przedsiębiorca Forever » Rex Maughan
Nasz biznes jest prosty, ale nie łatwy


Na przestrzeni lat już wielokrotnie odwoływałem się w tych listach do sportu, a to dlatego, że według mnie sportowe analogie trafnie opisują atrybuty, które dają naszemu biznesowi sukces. Każdy sportowy mistrz ma podstawowe, żelazne zasady, które można przełożyć na język życia codziennego. sportowcy dbają o zdrowie, regularnie ćiczą i gdy trzeba wprowadzają zmiany, podchodzą do swoich wyników z zaangażowaniem, wpasowują się w  strukturę zespołu, przyjmują wskazówki od trenera lub zewnętrznego doradcy. 
W wielu przypadkach sportowe osiągnięcie jednej osoby lub zespołu może spowodować olbrzymią zmianę w nastawieniu i przekonaniach wielu osób. Czasem może nawet zmienić oblicze narodu – tak jak siła, którą macie, by zmienić oblicze swojego biznesu, kiedy jesteście gotowi  zaangażować się w doskonalenie wyżej wymienionych atrybutów oraz dzielenie się swoją wiedzą i entuzjazmem ze swoimi dystrybutorami. 

Pozwólcie, że przytoczę ilustrujący to przykład. Bardzo dawno temu, bo w roku 1913, był sobie biedny młodzieniec, który pracował na prywatnym polu golfowym, nosząc kije i zarabiając przy tym nędzne grosze. W pracy cały czas przypominano mu o jego miejscu w życiu, ponieważ w owych czasach golf był w Stanach Zjednoczonych sportem dla bardzo bogatych elit. I wówczas, dzięki niezwykłemu splotowi okoliczności, ten młody człowiek, Francis Ouimet, zakwalifikował się do udziału w prestiżowym turnieju US Open. Pożyczywszy kije i pieniądze na wpisowe, ten dwudziestolatek zmierzył się z najlepszymi, w tym z sześciokrotnym zwycięzcą British Open, Harrym Vardonem. Nie mając pieniędzy, chłopak nie miał także nikogo do noszenia kijów ani żadnego wsparcia, dopóki z tłumu nie wystąpił 10-letni Eddie Lowery i zaoferował swoje usługi. Wyobraźcie sobie tę scenę: najwięksi golfiści świata na starcie turnieju US Open rywalizujący z młodym, kościstym amatorem, którego torbę niesie dziecko. Nie popadając w dramatyzm, mogłaby to być sportowa wersja starcia Dawida i Goliata.

Przez trzy dni światowi profesjonaliści toczyli walkę, której kulminacją było finałowe spotkanie Francisa i Harry’ego Vardona przy 18. dołku – które  prowadziło do jednego z najbardziej nieoczekiwanych wyników w historii sportu. Z chwilą gdy amator i dziecko pokonali mistrza i podnieśli puchar US  Open, ich triumf zmienił oblicze golfa i, w rzeczy samej, narodu. Golf stał się od razu popularną dyscypliną, którą każdy chciał uprawiać. Czasami może się wydawać, że musicie stawiać czoła przeciwnościom podobnym do tych, jakie były udziałem Francisa i Eddiego, kiedy stali przed pierwszym dołkiem. Ale bądźmy szczerzy – nasz biznes nie jest Goliatem, a Wy z pewnością nie jesteście "kościstymi dzieciakami" ani słabeuszem o imieniu Dawid. 

Nasz biznes jest prosty, ale nie łatwy. To po prostu nieustanne dzielenie się swoim entuzjazmem dla świetnych produktów i szansą na  zarobienie pieniędzy. Próbujcie nie komplikować swojego przesłania: dzielcie się produktami i zapraszajcie innych na lokalne spotkania czy  indywidualne prezentacje, podczas których możecie podzielić się wiedzą o biznesie, który może zmienić życie zaproszonych osób na lepsze.  podziękują Wam, kiedy zrozumieją, czym się dzielicie. Wielu z Was ciężko pracuje, by doskonalić swój biznes i budować zespoły, które będą silne i efektywne, i bardzo jestem Wam wdzięczny za tę pracę. Przyjcie do przodu – to na pewno się opłaci. Nasz biznes obfituje w historie sukcesu, w których ludzie tacy jak Wy cieszą się osiągnięciami, jakie wkrótce staną się i Waszym udziałem.

Z Forever Listopad, 2007(37) - List  "W każdym z nas jest mistrz"


Dodatkowe materiały: brak załączników


Nowości

Forever Arctic SeaTM, Kwasy tłuszczowe Omega-3 z olejów z ryb i kalmarów oraz oliwa z oliwek

Cena: 148.35 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
Nasz biznes jest prosty, ale nie łatwy, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.