USA, American Samoa, Bahamas, Barbados, Bermuda, Brit.Indian Ocean Terr., British Virgin Islands, British West Indies, Caymon Islands, Dominican Republic, GUAM, Haiti, Jamaica,Marshall Isles, N.MARIANA ISLES, PEURTO RICO, Tahiti, Virgin Islands, Western Samoa Belgium (Belgia) Canada (Kanada) UNITET KINGDOM (Wielka Brytania), CHANNEL ISLES, ISLE OF MAN, ISLE OF WRIGHT, SCOTLAND (SZKOCJA), WALES (WALIA) Australia, New Caledonia Netherlands (Holandia) Luxembourg (Luksemburg) Portugal (Portugalia), Cape Verde Greece (Grecja) Ireland (Irlandia) Nothern Ireland (Północna Irlandia) Spain (Hiszpania) South Africa (RPA) New Zealand (Nowa Zelandia) Czech Republic (Czechy) Slovak Republic (Słowacja) Mexico (Meksyk) Philippines (Filipiny)
szukaj
aloes, aloe vera, profilaktyka zdrowia i urody
poniedziałek, 23 października 2017 r.       imieniny obchodzą: Edward, Marlena
praca producent aktualnosci banery publikacje Jak dołączyć do FLP start
Kategorie
»  Napoje aloesowe (9)
»  Kolekcja Aroma Spa (3)
»  Sonya Skin Care Collection (8)
»  Suplementy diety (26)
»  Higiena na co dzień (19)
»  Pielęgnacja skóry (20)
»  Produkty pszczele (4)
»  Kontrola wagi (9)
» Bezpłatne próbki produktów (0)
» ESSENTIAL OILS (9)
» Forever pomysły na prezenty (7)
» Kosmetyki - FLAWLESS BY SONYA (31)
» Materiały reklamowe (2)
» Próbki i akcesoria dodatkowe (9)
» Zestawy aloesowe (4)
» Zestawy Clean9 i F.I.T (8)
» Zestawy Touch of Forever (4)
» Zestawy Vital5 Paks (6)
Logowanie
login:  
hasło:  
Porady
» Pielęgnacja skóry
»  PROMOCJE, KONKURSY, KONFERENCJE
»  Chwile zadumy, pokazy slajdów
» .
» Aloes na co dzień
» Aloes w prasie
» Aloesowy przewodnik po zdrowiu i urodzie
» Dodatki do żywności
» Dzieci a Aloes
» FAQ
» FLP - Prezentacja firmy
» FOREVER miesięcznik
» Forever pomysły na prezenty
» Jak zarabiać
» Kontrola wagi
» Lista słownikowa
» Maseczki, zabiegi
» Moja historia
» Osiągnięcia
» Pliki do pobrania
» Portret sukcesu
» Portret z aloesem w tle
» Produkt
» Przedsiębiorca Forever
» Skuteczne ilości
» Tematy aktualne na . . .
» Tematy miesiąca
» Uroda
» Witaminy
» Wywiady
» Zdrowie
» Zwierząta a aloes
Inne

Strona Główna FLP

Strona Międzynarodowej Rady do Spraw Aloesu


TOP-LISTY:

ALOES TOPLISTA


Sklepy online


Wellness


Serwisy medyczne



ZDROWIE i URODA


REKLAMA:

Katalog Stron Kobiecych

Katalog Stron Internetowych
Polecam
» blog Michała
» e-aloes.pl
» aloes-vera.org
» genealogia
» wyprzedaż RTV
» automatyzacja pracy
» You Tube
» Facebook
» Schronisko
» Bramy i kominki
ZAMÓWIENIA
ON-LINE
REGULAMIN
            KONTAKT

wielkość tekstu: A |  A |  A



Portret sukcesu
PORTRET SUKCESU, Bogumiła i Jan Srokowie

Pierwsi w Polsce Diamentowo-Szafirowi Menedżerowie!


- Od wielu lat utrzymujecie Państwo pozycję najlepszych polskich dystrybutorów, popartą kolejnymi awansami. Teraz także, jako pierwsi w naszym kraju awansowaliście na stanowisko Menedżerów Diamentowo-Szafirowych. Jaki jest klucz Państwa sukcesów?

Na nasz sukces złożyło się wiele elementów. Przede wszystkim podjęcie współpracy z doskonałą firmą. Właściciel Forever Living Products, Rex Maughan, stworzył możliwość funkcjonowania w systemie network marketing, dając nam doskonały produkt i nieporównany plan marketingu.

Szansę, jaką stworzył Rex Maughan wykorzystało wiele milionów dystrybutorów na całym świecie. Wykorzystaliśmy ją również my. Naszym sukcesem było pozyskanie do współpracy wie lu wspaniałych osób, które nam zaufały i poważnie potraktowały współpracę z FLP.

Najważniejszym jednak elementem jest systematyczna, codzienna praca, planowanie, konsekwentne realizowanie wyznaczonych celów, praca nad własnym rozwojem, pozyskiwanie nowych osób oraz inspirowanie ich do uczenia się wspaniałego zawodu.


- Skąd Państwo czerpiecie motywację do ciągłej, intensywnej pracy?

Motywacją są przede wszystkim nasze osobiste cele, jakie sobie wyznaczamy i wytrwale realizujemy. Ogromną motywacją są dla nas sukcesy osób, które zainteresowaliśmy tą pracą.
Motywacja, to również wyjazdy nasze i wielu dystrybutorów na Zjazdy Europejskie, Światowe i Międzynarodowe. Dzięki tym wyjazdom, byliśmy już na wszystkich kontynentach, poznaliśmy setki wspaniałych liderów i tysiące dystrybutorów, którzy pracując z tą firmą, mogą realizować swoje
marzenia. Zobaczyliśmy, jaką potęgą jest FLP na całym świecie. Kochamy tą prace, daje ona nam ogromną satysfakcję i duże poczucie bezpieczeństwa.


- Czy dostrzegacie Państwo jakieś różnice w codziennej działalności dystrybutorskiej Diamentowo-Szafirowych Menedżerów a osób, które dopiero zaczynają "wspinać się" po szczeblach planu marketingowego?

Kiedy byliśmy początkującymi dystrybutorami, nasza praca polegała na pozyskiwaniu jak największej grupy klientów i szerokim sponsorowaniu osób, które zainteresowaliśmy nauczeniem się nowego zawodu. Jako liderzy, zrozumieliśmy, że to nie wystarczy. To jest funkcjonowanie na pierwszym poziomie, które może dać dużą satysfakcję, niemałe dochody finansowe, awans na pozycję Menedżera.
Jednak, żeby być prawdziwym liderem, trzeba być świadomym konieczności rozwijania wielu umiejętności, które pomagają w inspirowaniu, tworzeniu wizji i nowych koncepcji.

Stworzyliśmy wiele programów szkoleniowych. Pozyskaliśmy do pracy wielu szkoleniowców, którzy uczą nas i naszych dystrybutorów rozwijać umiejętności potrzebne do prowadzenia tak poważnego biznesu.

Korzystamy również z doświadczeń naszych partnerów biznesowych, menedżerów-liderów i wspólnie planujemy i prowadzimy szkolenia.


- Czy coś zmieniło się w pracy dystrybutora, czy też wygląda ona tak samo jak w latach 90-ych?

Wielu menedżerów tworzy własne koncepcje funkcjonowania i wielu ma własny system pracy. Podstawowe założenia systemu network marketing są wciąż takie same.
Zmieniła się świadomość ludzi jeżeli chodzi o rozumienie profilaktyki zdrowia. Coraz więcej osób szuka skutecznych, naturalnych preparatów, które pomogą zachować zdrowie i urodę.

Nasze przekonanie do produktów FLP, doskonały zawód, który daje nieograniczone możliwości rozwoju i finansową satysfakcję to atuty, które pomagają nam pozyskiwać nie tylko nowych klientów, ale przede wszystkich nowych partnerów biznesowych, ludzi, którzy chcą nauczyć się
czegoś nowego i wytrwale dążą do zrealizowania celów, które sami sobie wyznaczają.


- Na kiedy zaplanowaliście Państwo osiągnięcie kolejnego awansu w Planie Marketingowym, czyli stanowiska Diamentowych Menedżerów?

Zrobimy wszystko, aby stało się to jak najszybciej. Aby awansować na pozycję Diamentowych Menedżerów musimy zbudować osiem nowych grup menedżerskich. W tej chwili mamy siedemnastu menedżerów bezpośrednio zasponsorowanych, a trzeba dwudziestu pięciu, żeby zostać Diamentowym Menedżerem.

Cieszymy się bardzo naszym nowym awansem. Chcielibyśmy bardzo, aby
również nasi menedżerowie zaplanowali awanse na wyższe pozycje w planie
marketingu, abyśmy w przyszłym roku jak największą grupą pojechali na
Zjazd Europejski do Kopenhagi, a potem w sierpniu na Zjazd
Międzynarodowy do Las Vegas.

Wierzymy, że wielu Menedżerów powieli nasz sukces. Chcielibyśmy, aby i oni przeżyli tą ogromną satysfakcję, radość i wzruszenie, których doświadczyliśmy na Zjeździe Międzynarodowym w San Diego, kiedy Rex Maughan przypinał nam znaczki z czterema diamentami i czterema szafirami, i kiedy to tysiące ludzi cieszyło się naszym sukcesem a wśród nich grupa naszych Menedżerów, którzy też uczestniczyli w tym Zjeździe - z Dyrektorem Jackiem Kandeferem na czele.


Dodatkowe materiały: brak załączników


Nowości

Forever™ Essential Oils Tri-Pak

Cena: 179.53 zł

zobacz więcej »
Promocje
Informacje
» Najczęściej czytane
» Ostatnio dodane
Dla zalogowanych
Zamów bezpłatne próbki
Newsletter

Wpisz swój e-mail aby
otrzymywać od nas
informacje o nowościach.

zapisz wypisz



Cennik produktów
Informator o produktach

Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Certyfikat Międzynarodowej Rady do spraw aloesu IASC
Świadectwo Koszerności Produktu
Świadectwo Koszerności Produktu
Islamska Pieczęć Aprobaty
Islamska Pieczęć Aprobaty
Nie testowane na zwierzętach
Nie testowane na zwierzętach

Witamy na stronach sklepu internetowego Aloetech.
Pragniemy przybliżyć Państwu produkty firmy Forever Living Products. Jest to największy na świecie plantator Aloe Vera, a także największy wytwórca i dystrybutor produktów odżywczych i kosmetycznych na bazie aloesu. Aloe Vera to naturalna, bezpieczna roślina, której miąższ może być używany jako bardzo zdrowy produkt odżywczy, regenerujący, oczyszczający i uodparniający organizm.

AloeTech



www.aloetech.pl
biuro@aloetech.pl
tel. +48 692 700 000


(+48) 692 700 000

KONTAKT Gadu-Gadu
4939241
13608178

SKYPE
aloetech-flpp
aloeTech-office

Mój kanał na YouTube

Kanał YouTube Michał Grabarski
Zeskanuj kod
PORTRET SUKCESU, Bogumiła i Jan Srokowie, Aloe Vera, aloes do picia ułatwia odchudzanie i kontrolę wagi a także poprawia  zdrowie i urodę
Danuta Grabarska & Michał Grabarski - Forever Business Owner
projekt i wykonanie: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe

Uwaga:

Żadna część tej strony internetowej nie może być kopiowania ani powielana w jakikolwieksposób bez pisemnej zgody jej właściciela. Dopuszczalne jest stosowanie krótkich cytatów zaczerpniętych z tej strony internetowej składających się z nie więcej niż 5 zdań o ile wykorzystujący je - poda stronę http://www.aloetech.pl - jako punkt odniesienia.

Informacje zawarte w serwisie mają charakter edukacyjny, nie konsultacyjny. Teksty zawarte na stronie nie są podstawą do diagnozowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skonsultuj się z lekarzem, który zna tematykę profilaktyki zdrowia.

Zwracamy państwa uwagę na to, że wyroby FLP to środki spożywcze/suplementy diety oraz produkty pielęgnacyjne, przeznaczone dla osób zdrowych, jako element troski o zdrowie i urodę. Promowanie produktów jako pomocnych przy schorzeniach/dolegliwościach stanowi naruszenie "Zasad Działalności FLP Poland", polityki firmy oraz polskiego prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcie i opis oferowanych produktów były aktualne, w pełni prawidłowe oraz kompletne. Mimo wszystko może mieć jednak miejsce niezgodność ze stanem faktycznym. Przed zakupem prosimy upewnić się czy zamówienie w pełni spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku wątpliwości zapytaj nas na naszych infoliniach.

Widzisz błąd w opisie? Zgłoś to nam na formularzu kontaktowym.